Sätta ner foten!!

God kväll! Eller, den är väl inte så god om jag fick bestämma, men den kan ju alltid bli? Ännu kan jag göra något vettigt av dagen. Ska svira om till träningskläderna så är jag ett steg i rätt riktning. Att det kan vara så svårt, att ge sig iväg? Man vet ju att man mår såå mycket bättre efteråt. Jag känner att mörkret stoppar mig. "Det är för sent" säger en röst i huvudet, men det är aldrig för sent.. Eller jo, om klockan passerar tio, men ännu är kvällen ung. Huvudet är lustigt, som huvudvärk fast endå inte - men det kan ju bero på allt sittandes inomhus. 
 
Jaja, nu pratat jag bara runt, runt i cirklar. Hur som så håller jag på med middagen, C har jobbat övertid och kommer snart hem vrålhungrig, mat prio1. Även jobb har varit prioriterat ända sedan sommaren. Kilona har smugit sig på och nu väger jag det mest nånsin i hela mitt liv...
 
Nya tag, det är det jag behöver ta. Mer planering i vardagarna, lägga fram träningskläderna dagen innan och sluta snaska godis och kakor i mängder. SLuta med frossandet helt enkelt, ät riktig (och underbart god) mat.
 
 
!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0