Det är inte varje dag det luktar prutt i trappuppgången

Usha! Halsen har blivit värre och värre ju längre dagen gått. Åkte till gymmet mitt på dagen och körde lite blandade övningar. Simpla grejjer som armhävningar och jägaren - som man skulle kunnat gjort hemma. Kändes OK under passet. :-)
 
Har även gjort fler matlådor i form av kålpudding <3 (!) nu ikväll - det luktar kål i hela trappuppgången. Men gott är det och det är skönt att veta att man har lådor att ta fram och värma när hungern smyger sig på och när man inte hinner ställa sig och laga middag om man ska kunna träna efter jobbet. Hade planerat allt så bra inför den här veckan och så åker jag på någon form av förkylning. :( Packa med mig träningskläderna ska jag iaf göra så får vi se vad kroppen säger imorgon. Har även planerat allt matintag för morgondagen redan nu så slipper jag stå där och riva i skåpen. 
 
Hej hopp, nu sätter vi stopp för den här dagen - den första av många.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0