21.03.2012

Bor i ett flyttkaos just nu. Eller, kaos och kaos ska man väl inte kalla det än. ;) Skolan har dragit igång igen efter sista APU-veckorna och nu börjar alla studenter se ljuset av tunneln! Jag känner att jag är i samklang med alla skoluppgifter och jag hoppas att sjukdomarna som har varit har lämnat oss för gott. Nu suktar jag efter att vara ute och röra på mig i det fina vädret istället för att vara instängd i en gympasal. Ikväll ska jag (kanske) gå på boxing, sista gången. Men vi får se, som jag sade så lockar utomhusvistelse mer än inomhusvistelse när man är inne hela dagarna i ett unket klassrum.

Snart ska jag möta upp bussen för att ta mig hem och göra krov-stroganoff, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0