Update om skolarbeten innan vecka 8

Ohyes. Jag är sjuk fortfarande men jag hoppas det börjar släppa nu. Två nätter utan en enda vaken stund borde ha gjort susen. Har varit hemma från skolan men som tur var hade jag allt material jag behövde ha hemma för att kunna göra de arbetena som ska in innan denna vecka är slut. Sysslolös har jag inte varit. ;)

Musiklåt - papper är utskrivet, bara lämna till läraren
Synopsis - ska bara skriva en scen och sen be läraren läsa igenom det för småfix (görs torsdag på lektionstid)

Psykologiuppgift om sömn - inskickad och klar!

Kvar att göra:
Religion - icke religösa (skrivit om 1½, har 2½ kvar)
Matte "test" kapitel 1 och 3
Läsa kapitel 2 Religion

De sista två sakerna ska jag göra idag, nu tog jag en paus bara för att uppdatera här och skryta med hur duktig jag är! Haha. ;)

Hur har ni det? Hoppas ni inte är sjuka så det finns någon där ute i världen som kan träna åt mig! :)



Längtar tillbaka till känslan efter ett riktigt lyckat styrkepass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0