4 veckor framöver

Nu har jag lekt i Excel en stund och gjort ett schema för de nästkommande 4 veckorna. Visst ska det bli skoj att få träna på gymmet som jag gillar allra mest men jag kommer sakna min älskling som är på annan ort. I mitt schema har jag skrivit in kolumnerna Träning, Kost och Vatten. Kolumnen träning förklarar sig självt. Kost är en kolumn som ska visa hur många dagar jag har gjort kostval som jag ångrat, d.v.s. röda dagar och gröna dagar. Vattenkolmunen är för att se hur ofta jag känner mig nöjd och inte har fått huvudvärk av vattenmängden jag får i mig. Jag är en väldigt dålig drickare och behöver få i mig mer vätska.

Imorgon börjar detta schema, träningen för morgondagen blir spinning och som en extra rolig knorr på det hela ska min lillasyster komma och vara med på passet. :) Sen följer jag med henne hem till storstan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0