08.02.2012

Fullt sjå med inlämningar, vardagssysslor och träning. Innan sportlovet, som är vecka 8 hos mig, har många lärare satt slutdatum för inlämningar och redovisningar. Men det är väl så det ska/brukar vara. ;) Huvudet har slagit över och det teoretiska lockar ingenting - däremot vill jag göra något med kroppen därför drog älskling och jag igång med att packa flyttlådor lite smått igår. Roligt och spännande! Vi ska flytta till en annan lägenhet i slutet av mars.

Nu ska vi bara hoppas att jag håller mig frisk den här veckan och nästa så jag kan träna bort stressen som alla skolarbeten ger mig! En andnignspaus då och då i form av fysisk utmattning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0