Måndag i April

Om en vecka är vi inne i maj månad - favoritmånaden. Det är nu allt blir grönt och solen värmer på så att man blir brun. Det är också nu som vi gör slutspurten i skolan inför sommaren. Nedräkningen till studenten står och tickar sakta nedåt, 46 dagar står det idag. Jag ligger i tid med alla inlämningar men har några kvar innan det är över. 30 maj sätts betygen, tills dess måste jag vara fokuserad.

Vi har flyttat klart och trivs i nya lägenheten. Träningen har också kommit igång ordentligt, dagarna försvinner bort men jag gillar vardagen vi har. Fotointresset väcks till liv och jag är såå lycklig. :)

Jag är lika glad som Elvis är på bilden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0