Cykeltest

Igår fredag körde jag ett cykeltest. Belastningen var 100W och pulsen som vi fick fram låg på 123.

Mitt testvärde blev 52 mlO2/kg'min. Det säger er kanske inte så mycket? Inte mig heller, men det är den siffran jag ska förbättra. Låg på en "hög" nivå - så det var ju bra. :) Kanske ska sikta mot att nå "elit"?

Sjukling är jag för tillfället, träningen ligger på hyllan. Det lustiga är att när jag jämförde september månad i år med förra året så blev/var jag sjuk på nästan exakt samma datum. Lustigt. ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad kul, hade också velat göra någon form av prestationstest någon dag :)

2011-09-19 @ 20:27:55
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0