Super Cap Xtreme test 1

Har kommit hem efter en PowerWalk nu på morgonen. Tänkte passa på innan det blev för varmt. Testade Super Cap Xtreme som jag har hört mycket gott om, men jag måste testa den några fler gånger innan jag kan uttala mig om den. Några saker som jag lade märke till var:

• Att hjärtat blev "nervöst" (började jobba mer) ca. 8minuter efter intagandet.
• Kändes annorlunda i huvudet.
• Började svettas fortare/mer. (eller var det bara för allt vatten jag druckit & värmen?, fast jag gick ut tidigare för att slippa värmen...)
Kände ett bättre "go" i benen. (placeboeffekt?)
Lite illamående, snurrig i huvudet, efter att man tränat klart och lugnat ner sig.





Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0