SWOT analys inför hösten 2011

STRENGHTS (Styrkor)

·         Att kunna planera in träning för den närmaste veckan.

·         Har en uppmuntrande pojkvän.

·         Att kunna avstå från ”snacks”.

·         Gillar att laga mat.

·         Har gym och gruppaktiviteter på orten + där jag studerar.

·         När jag väl kommer igång på gruppass/gym så KÄMPAR jag HÅRT!


WEAKNESSES (Svagheter)

·         Om det finns något ”dåligt” att äta hemma så tänker jag på det tills någon annan äter upp det eller att det slängs.


OPPORTUNITIES (Möjligheter)

·         Bloggen där jag skriver av mig och att läsa andra bloggar som peppar mig.

·         Att kämpa hårt på Idrott & Hälsa B lektionerna som kommer vara nu i höst.


THREATS (Hot)

·         Tröttheten efter skolan, att inte orka laga riktig mat och träna.

·         Mörkret, blir så seg och trött på vintern.

·         Skolluncherna, ibland är det ingen god/bra mat. Inte bra att hoppa över måltider!

·         Att jag inte får i mig mat regelbundet och över äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0