Super Cap Xtreme test 4

Andra dagen i rad som jag testar dessa. Kändes inte som jag fick riktigt samma "go" som igår men fick 1 minut bättre tid på rundan iaf. Tror jag svettades lite mer än vanligt. Inget illamående efteråt (bara en slags törst efter vatten) och det känns som om magen har kommit igång riktigt ordentligt, men det kan bero på allt vatten som jag dricker. På burken står det att man måste dricka rikligt med vatten, så jag är nogrannare med det de dagarna som jag kör med Super Cap - kan vara därför. Annars är jag duktig på att slarva med vattnet.

Men, som sagt, illamåendet och yrseln som jag hade de första gångerna jag testade Super Cap är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0