Förändringar till det bättre?

Godmorgon!

Jag har varit vaken en stund redan, ätit frukost och kollat på Jims värld. Ska ge mig ut på en PW om någon timme.

Som jag har nämnt tidigare så avstår jag från "snacks" (kakor, godis, chips etc.) & idag är jag inne på min 39e dag! Är stolt över mig själv, men nu börjar jag bli nyfiken på om det har gett reslutat på vågen? Jag vägde mig senast den 1a juni hos skolsköterskan. Då vägde jag 79,2kg. till mina 178cm. För att få trovärdiga siffror vill jag använda mig av den vågen igen. Men då får jag vänta till skolstarten (den som väntar på nått gott...). Jag vill inte gå på vad jag väger eftersom jag styrketränar, för muskler väger mer än fett, men siffror är alltid intressant. ;)



Midsommar 2009 - här var jag som smalast. (jag är till vänster, syster till höger) Jag hade styrketränat och spelat fotboll hela vintern, när bilden togs hade jag slutat med fotbollen och styrketräningen och istället gick jag promenader varje dag, minst 7km. Ofta blev det två sådanna promenader per dag (en efter frukost och en på kvällen). Jag vet inte vad jag vägde exakt, men jag skulle gissa på 69-70kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0